środa, 29 maja 2013

Blue Is Dapper

Dziś spotkałem się z przyjaciółmi na lunch w mojej ulubionej restauracji. Postanowiłem pokazać Wam jaki zestaw przygotowałem na tę okazję. Wybrałem jedną z moich ulubionych koszul w różowym odcieniu, do tego niebieskie jeansy. Na koszulę nałożyłem czarny, wełniany cardigan i moją ulubioną błękitną marynarkę. Z dodatków wybrałem czarny krawat, brązowy skórzany neseser i okulary.


Today I had lunch with my friends at my favorite restaurant. I thought I would show you my outfit for this occasion. I started with pink shirt, and blue jeans, then black cardigan and favorite light blue blazer. As my accessories I chose black tie, brown leather bag and sunglasses.



Shirt - Reiss
Cardigan - H&M
Jeans - Primark
Blazer - Stefano Conti
Shoes - Asos
Bag - Asos
Tie - Burton
Sunglasses - River Island
Gold Chain Bracelet - MoniaArt















D. D.

2 komentarze:

  1. Spodnie w pięknym kobaltowym kolorze i różowa koszula. Zestawienie to mogłoby się wydawać zbyt cukierkowe, a jednak nie. Szary melanż kardiganu i błękitna nitka marynarki dodały subtelności i męskiej, nieproszonej elegancji. Wielki plus za buty oraz biżuterię hand made :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, za jakże poetycki komentarz :)

      Usuń