sobota, 27 lipca 2013

Blue Jeans

Niedawno miałem ogromną przyjemność poznać Anitę,piękną, pełną energii i pozytywnie nastawioną do świata osobę, która prowadzi bloga "Not Your Ordinary Lookbook". Z naszej znajomości narodziła się współpraca między naszymi blogami. Oboje prowadzimy blogi o podobnej tematyce, oboje lubimy fotografować, więc postanowiliśmy wspomóc się nawzajem i gościnnie wystąpić w roli fotografów. Poniżej możecie zapoznać się z efektem tej współpracy. 


Od zawsze lubiłem jeans, czy to spodnie czy kurtki, w różnych odcieniach, przecierane lub nie. Kompletując ten 'look' postanowiłem, że motywem przewodnim będzie właśnie jeans. Zacząłem od bluzy z nadrukiem z filmu "Easy Rider",  zestawiłem ją z niebieską kurtką jeansową i przecieranymi szarymi spodniami z jeansu. Jako dodatków użyłem okularów i bransoletek z Aldo oraz zegarka od Armaniego.




Not that long ago I had a hugh pleasure to meet Anita, beautiful, full of energy and very positive person, behind "Not Your Ordinary Lookbook" blog. We got along so well, that we decided to collaborate. We both have blogs about fashion, and we love to take photographs, so the idea was to be a guest photographer for each other. The effects you can see below :)

I always loved jeans: trousers, jackets, in different shades and colors washed or not. I decided that jeans will be my main focus in this look. I started with grey sweatshirt with print from "Easy Rider" movie, than blue jeans jacket, and gray washed jeans trousers. As a accessories: sunglasses and bracelets from Aldo and Armani watch.


Jeans jacked: Levis
Sweatshirt: Prinark
Jeans trousers: Republic
Shoes: Toms



























































Anita i ja :)




Anita i ja :)









D. D.










3 komentarze:

  1. Super outfit szanowny kolego :) Prosimy o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie :) postaram się, żeby coś jeszcze się pojawiło ))

      Usuń